All leverandøroppfølging i ett system
Slik fungerer Vendor Management Follow-up
-
Du registrere ordren i ditt system
-
Ordene går via vårt Vendor Management Follow-up og videre til din leverandørs system
-
Alle bevegelser som gjøres på ordren, oppdateres direkte i ditt ERP-system
-
Du har full oversikt
Allerede når din leverandør skanner en ferdig vare, får du informasjon rett i ditt ERP-system. Varen er på vei. Det er ulike grader av integrasjon, avhengig av ditt behov og ønske.
Fordeler med Vendor Management Follow-up
-
Synlighet og forutsigbarhet
-
Mindre manuelt og tidkrevende arbeid med bestillinger og oppfølging av ordre
-
Kun én integrasjon mot Vendor Management Follow-up systemet, som integrerer videre mot dine leverandører
-
Håndterer alle nødvendige EDIElectronic Data Interchange
Elektronisk datautveksling mappinger og standarder -
Enklere å gi informasjon til dine kunder om faktisk leveringstid
-
Dersom din leverandør ikke har mulighet til å levere EDI, kan ColliCare eller din leverandør, endre og legge inn informasjonen for deg
-
Mulighet for adviseringsmail/sms'er om varens plassering i reisen fra bestilling til butikkhylle
-
Elektronisk datafangst hos dine leverandører og eventuelle terminaler godset går via
-
Mulighet for å måle leveringsdyktighet per leverandør
-
Rapportering per leverandør
-
God dokumentasjon til bruk i forbedringsarbeid mot leverandører
Ta kontakt for en prat om leverandøroppfølging og Vendor Management Fpllow-up.