Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe om din levering? Vi har samlet de vanligste spørsmålene, kanskje du finner svaret her:
Spørsmål om SPORING
Sendingen kan du spores fra forsiden, https://www.collicare.no/privat, eller sporingsfeltet nederst på denne siden her.
Vi leverer sendingen til avtalt tid – i avtalt leveringsvindu/ tidsrom.
Sjåføren vil ringe deg ca. 30 min før ankomst.
Du har allerede bedt om et leveringstidspunkt, og vi forholder oss til og leverer til dette klokkeslettet/tidsrommet.
Sjåføren vil ringe deg ca. 30 min før ankomst.
Så lenge du ikke har fått beskjed om forsinkelser, skal sendingen din bli levert i avtalt tidsrom.
I vår track & trace kan du se når sendingen er lastet på bil, spor fra søkefeltet på forsiden; https://www.collicare.no/privat, eller nederst på denne siden.
Vi har dessverre ikke mulighet å gi ut telefonnummeret til sjåføren.
Ved spørsmål kan du ta kontakt med vår kundeservice på chat, telefon eller mail
Vi kontakter deg for avtale om leveringstidspunkt så snart varen har ankommet vår utkjøringsterminal.
Du får SMS med forslag om leveringstidspunkt i forkant av levering.
Sjåføren ringer deg ca. 30 min. før levering.
Spørsmål om ENDRINGER
Har du endret leveringsdato i linken du mottok fra oss, er alt i orden.
Du kan også kontakte vår kundeservice på chat, mail eller telefon for endring av dato.
Har du behov for å endre leveringsinformasjonen?
Da kan du ta kontakt vår support på chat, mail eller telefon, vi hjelper deg gjerne.
Er du ikke hjemme?
Du kan likevel tillate levering, selv om du ikke selv er hjemme, ved å krysse av for dette i sporingen.
Klikk på lenken i SMS'n du har mottatt.
Du rakk ikke leveringen, det var synd! Da har det oppstår en såkalt bomtur.
Vi vil kontakte deg på nytt for avtale om ny levering.
Varen ble ikke levert? Det var leit! Dessverre har det nok oppstått situasjoner vi ikke kunnet forutse.
Vi vil snart kontakte deg og avtale ny leveringstidspunkt.
Passer ikke leveringstidspunktet likevel? Da kan du endre leveringsdato direkte gjennom å følge linken i SMS.
Trenger du hjelp, kontakt kundeservice på chat, mail eller telefon. NB! Endrer du ikke leveringsdato vil det kunne påløpe kostnader for eventuell bomtur.
Spørsmål om SKADE
Så leit at varen din ble skadet!
Det er viktig at du ved levering sjekker sendingen for eventuelle synlige skader. Skulle det være skader på emballasje eller produktet – noteres dette og signeres.
Skulle det vise seg at varen din er skadet kontakter du direkte avsender/ butikken du handlet hos, som vil ta reklamasjonen videre.
Spørsmål om RETUR
Ønsker du å returnere din vare må avsender/ butikken du handlet varen hos, kontaktes.
For at vi skal kunne hente din sending er det viktig at returen er riktig merket.
Print ut returlapp og fest på retur-sendingen. Har du selv ikke en printer hjemme, finnes dette på for eksempel nærmeste bibliotek.